loading...

چاپ بنر فوري سام

مركز تخصصي چاپ بنر تهران

بازدید : 429
شنبه 10 مهر 1400 زمان : 23:42

انواع چاپ دیجیتال بر اساس ابعاد سطح چاپ انواع چاپ دیجیتال را می توان از نظر ابعاد سطح چاپ به سه دسته تقسیم کرد: - چاپ دیجیتال با فرمت متوسط: حداکثر ابعاد کارهای چاپ دیجیتال A3 + 48 * 33 سانتی متر در این ابعاد می توان با روش های لیزری (تونر) ، جوهر افشان و نوری ، که سفارشات اصلی چاپ دیجیتال هستند ، مانند چاپ کارت ویزیت ، بروشور ، کاتالوگ ، بسته بندی ، برچسب ، عکس ، چاپ روی سطوح مختلف و غیره انجام داد. شامل می شود. چاپ دیجیتال با اندازه بزرگ: ابعاد چاپ در این دسته از A3 + تا عرض 150 سانتی متر است که به صورت چاپ با فرمت متوسط ، با لیزر دیجیتال (تونر) ، جوهر افشان یا روش های نوری انجام می شود. این دسته در سفارشاتی مانند پوسترها تا عرض 150 سانتی متر استفاده می شود و اغلب برای فضای داخلی استفاده می شود.

- چاپ دیجیتال Digital printing با اندازه بزرگ (فرمت بزرگ): ابعاد چاپ در این گروه شامل 150 سانتی متر تا 500 سانتی متر عرض است که به دلیل حجم زیاد ، این سفارشات بیشتر برای مصارف خارجی استفاده می شود. علاوه بر این ، اقلام چاپ شده در این دسته در برابر عوامل محیطی مانند نور خورشید و آب مقاوم هستند.

گستردگی و تنوع در ابعاد و سطوح چاپ: چاپ دیجیتال و به ویژه روش جوهر افشان تنها روشی است که قابلیت چاپ در ابعاد بسیار بزرگ با کیفیت بالا را برای عموم فراهم می کند. تنوع و گستردگی ابعاد چاپ از این طریق شامل قابلیت چاپ برچسب های کوچک در صنعت بسته بندی برای انواع کتاب و بروشور در اندازه های مختلف و همچنین تبلیغات گسترده در فضای باز است.

در مورد مواد چاپ سطحی ، این روش طیف وسیعی از انواع کاغذ را به شکل رول و ورق در دمای مختلف ، فلکسی ، بنر ، پارچه و غیره ایجاد می کند. برای چاپ در روش های مختلف دیجیتال در واقع هیچ نوع چاپ دیگری را نمی توان اینقدر تغییر داد.

بخشی از انعطاف پذیری چاپ دیجیتال به این دلیل است که می توانید با انواع دستگاه های موجود در بازار چاپ کنید. مشتری محصول چاپ شده می تواند از روش چاپ لیزری برای شخصی سازی کارت ها و بروشورهای خود استفاده کند. در عین حال ، مخاطب دیگری می تواند روش جوهر خود را برای تولید چند متر تبلیغات انتخاب کند.

با توجه به این تنوع ، به منظور استفاده از روش های مناسب برای هر سفارش ، لازم است تفاوت این روش ها با نقاط قوت و ضعف هر یک مشخص شده و از قابلیت های آنها برای اجرای طرح های مختلف استفاده شود. از سوی دیگر ، چاپگرهایی که سعی می کنند از راه حل های دیجیتالی استفاده کنند ، مزایای صرفه جویی در هزینه دارند.

علاوه بر این ، طیف گسترده ای از محصولات چاپی را می توان با گزینه های زیادی ترکیب کرد. چاپ دیجیتال همچنین به شما امکان می دهد تنها آنچه را که نیاز دارید چاپ کنید ، بنابراین از هزینه های اضافی جلوگیری می کنید. با مجموعه طراحان سام همراه باشید.

مقالات مرتبط :

https://penzu.com/public/d20756df

منبع:

بازدید : 641
شنبه 14 اسفند 1400 زمان : 6:04

چاپ وینیل در ساده ترین شکل خود شامل استفاده از دستگاه های چاپ جوهر افشان با فرمت گسترده برای تولید مثل تصاویر روی رول های عظیم پلاستیک پوشش داده شده است. این رول ها برای دریافت جوهر و امکان تولید مجدد تصویر با وضوح بالا ، به طور خاص پوشانده شده و تحت درمان قرار گرفته اند. علاوه بر این ، رولهای وینیل قابل چاپ به طور کلی پشت چسب دارند.

با کمک این چسب می توانید چاپ استیکر خود را بر روی سطوح مختلف مانند پلاستیک ، فلز ، شیشه و غیره بچسبانید در حالی که وینیل ها به طور کلی با سطوح صاف بسیار خوب کار می کنند ، محیط دارای چسب مخصوص حتی می تواند به سطوح بافت مانند دیوارهای بتونی و آجری بچسبد .

در حالی که کاربردهای بی شماری از وینیل های قابل چاپ وجود دارد ، بهترین روش برای معرفی این محصول ذکر کردن مشخصات آن به شرح زیر است:

1. چاپ وینیل چاپ های بسیار بزرگ را امکان پذیر می کند. چاپهایی به اندازه 200 فوت را تصور کنید.

2. آگهی های وینیل می توانند از وضوح و کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشند. تصور کنید که می توانید بدون از دست دادن وضوح ، یک تصویر را در اندازه های بزرگ اندازه بگیرید.

3. وینیل قابل چاپ یک رسانه بسیار اقتصادی برای تبلیغات و نمایش در محل است.

با سوال "چاپ وینیل چیست" پاسخ دهید ، اجازه دهید بر روی تصویر بزرگتر تمرکز کنیم - کاربردهای مختلف و بسیار زیاد وینیل قابل چاپ با قابلیت چاپ سفارشی.


قابلیت چاپ در مقیاس بزرگ برای تولید آگهی های سفارشی وینیل

همه ما پارچه های بزرگ پارچه را در فروشگاه های پوشاک دیده ایم. رول های وینیل قابل چاپ نیز فرم مشابهی دارند.

در واحد چاپ ما ، رول هایی به عرض 3 ، 4 و 5 فوت داریم. این رول ها کاملاً پیچیده شده و می توانند از 100 تا 170 فوت طول داشته باشند. (برای اینکه همه چیز را در منظر قرار دهیم ، تقریباً نیمی از طول یک فاصله 100 متری است.) این به ما امکان می دهد چاپی یکپارچه به عرض 5 فوت و طول 150 فوت داشته باشیم.

اگر نیاز به بزرگتر شدن دارید ، ما می توانیم کار را در کاشی چاپ کنیم و برای شما همان کار را بکنیم.

برای قرار دادن گفته های فوق ، می توانیم یک برچسب محصول 1 اینچی ساخته شده از وینیل به شما بدهیم. و اگر شغل به آن اقتضا کند ، حتی می توانیم اتوبوس ها ، بوجی های راه آهن را مارک بزنیم یا ساختمانها را با همان مواد بپیچیم.

وینیل های قابل چاپ از چه مواردی ساخته شده اند؟

بخش مهمی از پاسخ به سوال "چاپ وینیل چیست؟" درک وینیل به عنوان یک رسانه است. وینیل قابل چاپ اساساً از پلاستیکی صاف و روکش دار ساخته شده است. دو طرف وینیل وجود دارد:

سمت چاپ: مخصوص دریافت جوهر افشان مایع مورد استفاده برای چاپ وینیل.
سطح پایین: این تقریباً همیشه با چسب و آستر آزاد پوشانده می شود.

صنعت چاپ همچنین از رول های وینیل به عنوان SAV یاد می کند. وینیل خود چسب.

در حال حاضر ، یک رول بزرگ برچسب ساخته شده از پلاستیک را تصور کنید. همانطور که در بالا گفته شد ، این رول مخصوص دریافت جوهر روکش شده است. و همین پوشش است که امکان چاپ با وضوح بسیار بالا را فراهم می کند.

برای ارائه تشبیه ، آیا زمانی را که تصویر (با استفاده از چاپگر جوهر افشان) را روی کاغذ فتوکپی ساده بدون روکش چاپ می کردید به خاطر می آورید؟

این احتمال وجود دارد که رنگ ها کمرنگ شده و تصاویر روی کاغذ معمولی تار شوند.

اما اگر این رسانه را با کاغذ عکس روکش دار جایگزین کنید ، همان پرونده چاپ شده با استفاده از همان دستگاه بسیار پر جنب و جوش و تأثیرگذار است.

چاپ جوهر افشان بر روی یک بنر وینیل همان کیفیت خروجی با کیفیت بالا را به شما می دهد.

گزینه های پایان کار مشروبات چاپی وینیل

پوشش بالا رول های وینیل می تواند باشد

براق
مت
یا حتی بافت

در حالی که هیچ تفاوت قیمتی در این پایان ها وجود ندارد ، برنامه نهایی در انتخاب پایان کار تأثیر می گذارد.

وینیل براق برای تولید مثل عکس مناسب ترین است. این به این دلیل است که جلای براق جلوه ای آینه مانند به چاپ می دهد که واقعاً باعث پدیدار شدن تصویر می شود.

از طرف دیگر ، پوسترهای تبلیغاتی ، حاوی ترکیبی از تصاویر ، متن و آرم ، تقریباً همیشه روی وینیل مات تولید می شوند. این به این دلیل است که خواندن متن در سطوح براق و آینه مانند دشوار است.

بافت ها البته بعد خاص خود را به تصویر می بخشند. به عنوان مثال ، اگر شما در حال تولید یک نقاشی هستید ، بوم ، چاپ روی پارچه کتانی ، یا وینیل بافت چرمی ، تصویر را به میزان قابل توجهی غنی تر نشان می دهد.

بازدید : 1006
دوشنبه 13 مرداد 1399 زمان : 18:16

ساخت لایت باکس یک وسیله اضطراری و پر استفاده در عکاسی از جنس است . استدلال این فرمان این است که میتوانید با داشتن یک چادر به صورت به طور همزمان پرده بگراند و نورپردازی را داشته باشید . به کارگیری از این پرده هنگامی که برای روتوش عکس در فتوشاپ مصرف می کنید را کاهش میدهد . همینطور این وسیله سبب می‌گردد محصولاتی که از آنها عکسی می کنید نیز ارگانیک خیس به لحاظ برسند . صرف لحاظ از این که شما یک عکاس آماتور و یا این که حرفه‌ای باشید , مدام می توانید با گماردن محصول ها خودتان درون یک لایت باکس عکس‌های زیبایی از آن ها بگیرید .

لایت باکس چه می باشد و چرا بایستی از آن استعمال فرمایید؟

سوال حیاتی این است که چطور شایسته ترین لایت باکس را در هنگام خرید امکانات عکاسی تعیین کنید؟ پاسخ این سوال به دست اندرکاران زیادی وابسته است که به‌دنبال به آن می‌پردازیمخیمه لایت باکس یکی وسایل واجب و پر استفاده در عکاسی از جنس است . استدلال این فرمان این است که می توانید با داشتن یک چادر به صورت هم زمان پرده بگراند و نورپردازی را داشته باشید . استعمال از این پرده هنگامی که برای روتوش عکس در فتوشاپ مصرف می کنید را کاهش میدهد . همینطور این وسیله سبب ساز میشود محصولاتی که از آن ها عکسی میکنید نیز ارگانیک خیس به لحاظ برسند . صرف لحاظ از این که شما یک عکاس آماتور و یا این که حرفه‌ای باشید , مدام می توانید با گماردن تولید ها خودتان باطن یک لایت باکس عکس‌های زیبایی از آن ها بگیرید . . لایت باکس چیست؟

ساخت لایت باکس

البته سوال اساسی این است که چطور شایسته ترین لایت باکس را در هنگام خرید امکانات عکاسی تعیین کنید؟ پاسخ این سوال به عامل ها زیادی مربوط است که به‌دنبال به آن میپردازیم :

بازدید : 1837
11 زمان : 1399:2

تابلو لايت باكس

لايت باكس و يا اين كه باكس نوراني نوعي از تابلو هاي تبليغاتي است كه براي تبليغات مي‌داني و محيطي مطلوب مي‌باشد . اين تابلو ها در بعد ها و انواع گوناگون ساخته مي گردند . تنوع فروغ و روشنايي و رنگ در آن‌ها ها سبب جذابيت مضاعف تابلوهاي تبليغاتي شده‌است . به همين بهانه يكي‌از دوست داستني ترين تابلوها ميان اشخاصي است كه براي ساخت تابلو تبليغاتي به تابلوسازي ها مراجعه مي نمايند .

علاوه بر زيبايي از دلايلي كه سبب ساز محبوبيت باكس هاي نوراني مي شود مي شود به كيفيت بالاي چاپ , متريال به عمل رفته در آن و همينطور امكان ضد آب بودن آن‌ها اشاره نمود . لايت باكس ها اشكال متفاوتي دارا‌هستند و به فراواني در تراز شهر تحت عنوان تابلو تبليغاتي شهري و يا اين كه دكان ها چشم ميشوند . از آنجايي كه مي توان اين گونه تابلو ها را به هر شكلي ساخت براي هر كسب و فعاليت و تبليغاتي مطلوب است . درين گونه تابلو ها بده بستان پوستر و عكس درون تابلو به راحتي قابل اجرا است , از اين رو اين جور تابلو ها كاربرد و استمرار بيشتري دارا هستند .

lightbox printing

بازدید : 1857
11 زمان : 1399:2

  • چاپ مش بنر يكي ديگر از انواع چاپ بنر از جنس پلي‌استر، به‌صورت شبكه‌اي داراي سوراخ‌هاي ريز، (با نام انگليسي One Way Vision Film) است كه امكان گذر نور و ديدن فضاي پشت بنر را فراهم مي‌كند و اگر بخواهيم بنر را به مدت طولاني تري در جايي نصب كنيم بنر مش انتخاب مناسبي است زيرا موجب مختل شدن عبور و مرور و ديد افراد نشده و به علت عبور هوا از ميان سوراخ ها به راحتي كنده نمي‌شود.

    چاپ مش بدون چسب به عنوان شيد به علت خاصيت عبور نور در پارتيشن‌بندي فضاي داخلي و خارجي و همينطور تبليغ بر روي نماي ساختمان، كاربرد فراوان دارد. نوع بدون چسب مش براي كاربري‌هايي مثل دكورهاي نمايشگاهي كاربرد دارد. اين نوع بنر جهت تبليغاتِ با فاصله‌ي نسبتا زياد از مخاطب و در مناطق اقليمي بادخيز مانند ساحل دريا نيز استفاده مي‌شود.

    شيد از جنس بنر مش كاربرد دكوراتيو اين نوع بنر است كه بر روي آن طرح ها و لوگوهاي تبليغاتي را مي‌توان به بهترين نحو چاپ كرد.

    در طول روز كه نور آفتاب بسيار بيشتر از نور محيط داخل است، مش شبيه به استيكر و در شب كه نور محيط داخل بيشتر از محيط بيروني است مش چسبدار بصورت تقريبا نامرئي به نظر مي‌رسد.

  • انواع چاپ مش

    1. چاپ مش كره‌اي
    2. چاپ مش چيني

    جنس چاپ مش، ابعاد، گرماژ و ماندگاري چاپ

    بنرها عمدتا از جنس PVC هستند كه در اندازه دلخواه شما به چاپ مي رسند.

    واحد وزني بنر مش گرماژ 15 اونس (OZ) است و عرض متداول 200, 320 است.

    و هر چقدر ضخامت بنر مش بالاتر باشد در زمان نصب مشكل كشساني ايجاد نمي‌شود.

    چاپ مش اگر در محيطي كه آفتاب زياد به آن بتابد قرار بگيرد بين ۴ ماه الي يكسال، و در محيط‌هاي داخلي كه در معرض نور آفتاب نيست بين يك الي سه سال ماندگار است.

    منبع: چاپ مش

بازدید : 1790
11 زمان : 1399:2

برش ليزر فرآيندي است كه در آن از يك اشعه بسيار قدرتمند براي برش متريالهاي مختلف (مقوا، پلكسي گلاس، و ...) با سرعت، دقت و قدرت زياد استفاده ميشود كه رايانه، پارامترهاي لازم براي اين برش را كنترل مي‌كند. برش ليزري مشابه با حكاكي ليزري است با اين تفاوت كه برش ليزري متريال را برش مي دهد اما حكاكي ليزري روي ماده را حك مي كند.

برش ليزري يك فرآيند جداسازي حرارتي است كه در طول آن، پرتو ليزر از روي هندسه از پيش تعيين شده عبور داده شده و برش توسط پرتو ليزر انجام مي شود و به اين صورت است كه بخش اضافي ماده‌ي مورد نظر سوخته، آب و يا بخار مي‌شود و يك فن با فشار زياد گاز توليد شده را به اطراف پراكنده مي كند تا در نهايت يك محصول با كيفيت خيلي عالي توليد شود.

بازدید : 1804
11 زمان : 1399:2

به منظور اعلام و آگاهي دادن به افراد از انواع تابلو‌ها، پارچه‌ها و پرچم‌ها كه بر روي آن‌ها نماد، شعار يا نوشته‌اي حك شده است استفاده مي‌كنند و به آن بنر مي‌گويند. بنر‌ها براي تاثير گذاشتن و پيغام رساندن طراحي مي‌شوند، بنابراين بايد يك فكر كاملا برنامه‌ريزي شده و هدفمند در طراحي چاپ بنر وجود داشته باشد.

با آگاهي از اصول طراحي چاپ بنر به راحتي مي‌توانيد پيغام خود را به مخاطبين‌ خود برسانيد. البته ناگفته نماند كه طراحي بنر جزو كار‌هاي گرافيكي است، چرا كه اوج خلاقيت طراح، در طراحي بنر ديده مي‌شود. شما بايد بتوانيد هدف خود را در خلاصه‌ترين فرم در ابعاد مختلف به صورت خلق يك اثر هنري و در عين حال تاثير‌گذار، به مردم برسانيد.

اما قصد داريم در ادامه نكات مهم به هنگام طراحي چاپ بنر را به شما بازگو كنيم تا بهترين طراحي را داشته باشيد.

بازدید : 1747
11 زمان : 1399:2

كارت ويزيت كارتي است از جنس‌ گلاسه، كتان يا PVC كه سلايق، گرايشات، نظرات و ديدگاه‌هاي كاري يك شخص يا يك سازمان را نشان مي‌دهد.

كارت ويزيت معمولا حاوي اطلاعاتي از جمله نام شخص، سمت، نام شركت و اطلاعات تماس مي‌باشد.

با داشتن يك كارت ويزيت مي‌توان اطلاعات تماس خود را مانند شماره تلفن، فكس، ايميل، آدرس وبسايت، آدرس شبكه‌هاي اجتماعي و ... را به ديگران (مردم عادي و مشتريان خاص خود) ارائه داد و ماندگاري كسب و كار خود را در ذهن مخاطبان بيشتر كرد; همچنين با شركت‌هاي مختلف ارتباط برقرار نموده و محصولات و خدمات خود را به صورت غير مستقيم تبليغ كنيم.

چاپ كارت ويزيت غالبا روي گلاسه، كتان آلمان، كتان اندونزي، كاغذ سوزني، كاغذ صدفي وكاغذ كارتي صورت مي‌گيرد.

در خانه طراحان سام طرح هايي از چاپ كارت ويزيت خاص به صورت خلاقانه مانند چاپ كارت ويزيت شيشه‌اي، چاپ كارت ويزيت شفاف، چاپ كارت ويزيت پلكسي، چاپ كارت ويزيت مربعي و ... با استفاده از مواد مختلف مانند پلكسي، چوب، پلاستيك، فلز، پارچه با چاپ و برش كارت ويزيت توسط دستگاه‌هاي برش ليزري صورت مي‌گيرد.

اگر يك لايه محافظ به نام لمينت يا سلفون بر روي كارت ويزيت كشيده شود، كيفيت، زيبايي، جلا و ظرافت اثر چاپي بالا رفته و كارت ويزيت در برابر خط و خش، نور، گرما و رطوبت مقاوم مي‌شود و بدين ترتيب عمر كارت ويزيت افزايش مي‌يابد همچنين استفاده از لمينت موجب شق و رق شدن كارت ويزيت مي‌گردد.

كارت ويزيت با لايه سلفوني در مقايسه با كارت ويزيت لمينتي نرم تر بوده و به راحتي تا مي‌شود.

بازدید : 1740
11 زمان : 1399:2

طراحي كارت ويزيت

براي طراحي كارت ويزيت چه نكاتي را بايد در نظر گرفت؟

طراحي كارت ويزيت همانند هر كار ديگري امروزه رايج شده است. اما خطاهاي رايج ممكن است شما را ناكام بگذارد. فرض كنيد شما يك مشتري هستيد، يا يك طراح هستيد و مي‌خواهيد يك كارت ويزيت را تا مرحله چاپ به پيش ببريد. اگر 7 نكته زير را نمي‌دانيد، لطفا كارت ويزيت طراحي نكنيد. و هرگز براي چاپ به چاپخانه مراجعه نكنيد!

با در نظر گرفتن 7 نكته زير در طراحي كارت ويزيت، برند خودتان را در ذهن مخاطبان خود حك كنيد:

بازدید : 1877
11 زمان : 1399:2

لايت باكس ها نقش مهمي در حوزه تبليغات محيطي و بازاريابي دارند. يكي از بزرگ‎ترين امتيازات تابلو لايت باكس نسبت به رقيبانش، استفاده از منبع نوري است كه از پشت به آن تابيده مي‎شود و در محيط‎هاي تاريك و سايه مانند، جلب توجه خاصي دارد و مي‎تواند بهترين گزينه براي تبليغ خدمات و محصولات شما باشد. تابلو تبليغاتي لايت باكس را مطمئناً تا به حال را در فضاهاي متفاوتي كه نياز دارند خدمات يا محصولات خود را براي مخاطبين در معرض نمايش قرار دهند ديده‎ايد.

اما شايد برايتان سوال باشد كه اين نوع تابلو ها چيست و چگونه توليد مي شود؟ چاپ تابلو‎ لايت باكس آلومينيومي از جنس پارچه بك لايت، فلكس ، فلكس بدون بافت، بك لايت طلقي مي‎باشد همچنين منبع نور كه در پشت تصوير قرار دارد و باعث روشن شدن و وضوح بيشتر آن مي‎شود ،در انواع مختلف ال اي دي SMD لنزي و يا ال اي دي با توجه به نوع پرتاب نور مي باشند.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • بازدید امروز : 7
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 409
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 476
  • بازدید ماه : 913
  • بازدید سال : 4678
  • بازدید کلی : 2822733
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی